mytravelthing.reismee.nl

een maand hier, enge toiletten en gezonde dingen

hello!

op woensdag 3 oktober was ik een maand in engeland! deze maand was raar, met ups en downs en ik heb echt al super veel geleerd. ik ga gewoon eerlijk zijn en het niet sugarcoaten: Ik heb ook al irritaties gehad met mijn host familie, ik mis mijn familie, en ik ben super moe iedere avond. maar dat geeft niet, want ik ben mijn droom aan het vervullen en voor de mensen die dit lezen en er aan denken om ook een jaar weg te gaan, doe het. het is echt een voorbij vliegende tijd want ik ben hier al een maand! Ik heb echt al heel wat essays geschreven aangezien dat bijna het enige huiswerk is wat we krijgen, we moeten oefenen voor het eindexamen. Ik ben net klaar met een 651 woorden essay over hoe shakespeare comedie crëert in één scene van een heel toneelstuk.

gisteren ben ik met wat vriendinnen gaan lunchen. we zaten in een enorme en best donkere pub. het was niet zo'n pub met donkere figuren en dronken mannen rond 11 uur 's ochtends hoor. het was gewoon een soort van restaurant. maar anyway, back to the point, terwijl we daar zaten moest iemand naar de wc. ze kwam na 3 minuten terug en zag eruit alsof ze een ghost had gezien. blijkbaar was de weg naar en de wc zelf heel eng! ik lachte haar uit en zei ok, ik kijk wel even haha. OMG het was echt een super enge wc. met allemaal lege schilderijen, smalle gangetjes en enorme spiegels in die donkere pub, het was net een scene in een horror movie. en om een of andere reden stond er een bank op de wc. maar ja, iedereen is echt heel aardig hier.

ik heb besloten dat ik echt geen snoepjes meer ga eten vanaf morgen. en ja, ik heb het één keer gedaan, ik kan het nog een keer doen. maar ik ga dit doen omdat het eten hier best vet is en ik niet iedere dag een half uur naar school fiets en dus niet alle beweging krijg die ik zou moeten krijgen. gelukkig ga ik nog wel naar de sportschool, ook al heb ik daar niet echt veel tijd voor aangezien ik super veel huiswerk heb, ik blijf tenminste bezig haha!

ik heb nog niet heel veel foto's gemaakt, maar de foto's die ik maak zal ik op facebook zetten. ik ga misschien ook aan het einde van iedere maand een klein filmpje maken die laat zien wat ik iedere maand heb gedaan. deze maand ga ik aimée's verjaardag vieren (wat o wat krijgt ze als cadeau? hahaha) ga ik op day trip naar een plaats voor aardrijkskunde, en ik heb vakantie. herinner me er wel aan haha aangezien ik het waarschijnlijk ga vergeten....

zie je? ik heb beloofd dat ik wat meer zou schrijven deze keer. en voor de mensen die het steeds blijven vragen: NEE IK HEB GEEN VRIENDJE, JONGENS ZIJN OVERAL HETZELFDE: IRRITANT. dus, ja. geen vriendje ^^. ok, ik ga nu een keertje eng vroeg slapen maar ik ben doodmoe haha, sleep tight, sweet dreams etc

byebye!

the master commander

Reacties

Reacties

Da Doctah

Yaaay mijn verjaardag :D
Good to know you're having fun! Ik mis je wel hoor. Een beetje ^^ Maar ik spreek je nog op Skype :D
Nog twee dagen oommgg!

Xx
I LOVE YOU MAH MASTAH

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active