mytravelthing.reismee.nl

avondeten, films en primark

heya peeps,

ik ben nu dus in engeland. IT IS AWESOME. roisin en ray zijn echt heel erg aardig en jack en rocky (de honden) zijn 300 keer beter dan santos de duivel. ik ben op maandag aangekomen en uitgepakt enzo. het diner was raar want ze eten hier niet aan tafel, nee ze eten op de bank terwijl ze tv kijken (my kind of people haha). maar iedereen eet eigenlijk wanneer en waar ze willen. de dag daarna moesten we om negen uur op school zijn om de vakken uit te kiezen. ik heb geschiedenis, engels, tekenen en aardrijkskunde gekozen. dus eigenlijk wat ik hier ook had haha. de leraren zijn super aardig en behulpzaam.

ik heb daar nog wat andere exchange students ontmoet, twee deense meisjes en een jongen die gewoon uit telford komt maar naar equador was gegaan en twee jaar later weer was teruggekomen. we zijn toen met zijn allen naar wellington center gegaan (waar de school is en ik woon). we hebben daar wat gepraat en toen moesten we plassen. dus we gingen naar een restaurantje en vroegen of we mochten plassen, het antwoord was nee. we moesten customers zijn. dus toen hebben we muffins gekocht, ging bryan (de jongen uit telford) vragen of hij nu mocht plassen en toen was de wc out of order >:(. dus toen zijn we maar terug naar school gegaan en daar zat een enorme spin in de wasbak. jeeeeee! toen hebben we afgesproken om de dag daarna naar de bioscoop te gaan en een beetje in het shopping center rond te lopen.

dat hebben we dus gisteren gedaan. de eerste winkel waar we in gingen was de boeken winkel. ik wilde heel graag een boek kopen maar ik heb nog twee boeken liggen en die moet ik ook lezen. giulia (mijn host sister uit italië) heeft wel een boek gekocht. daarna gingen we naar de primark. dat was a-ma-zing. alles was goedkoop. ik heb dus een tas en twee shirtjes gekocht. en de rest heeft ook dingen gekocht. en toen waren we te laat voor de film die we eerst wilden zien (de nieuwe bourne film) en toen zijn we naar brave gegaan. dat was echt een leuke film! aanrader dus. het was orange wednesday dus dat betekent dat als je een simkaart van ornge hebt mag je naar de bios met twee mensen voor de prijs van één. chilll right?

en vandaag hebben giulia en ik geprobeerd het town center te vinden. niet gelukt maar we hebben wel een stukje gewandeld. en nu zit ik dus op mijn bed dit te schrijven. oh ja, gisteren heb ik ook de pannekoeken gebakken die ik heb meegenomen. ze vonden het heel erg lekker! ze zijn wel bijna allemaal mislukt maar de laaste paar gingen goed haha.

op vrijdag moet ik nog een keer naar school, ik heb geen idee waarom. op maandag begint de school pas echt. ik zal jullie op de hoogte houden!

groetjes uit engeland!

Reacties

Reacties

Renate

Hmm dat klinkt al allemaal stukken beter dan hier haha. Vooral het shoppingcenter gnagna :) maaaar veel plezier verder! Xxxxx Renateee

Aimée

You son of a beach! Goed te horen dat je het naar je zin hebt :D Brave was mooi he? c:

Dionne

Leuk stukje! Fijn om te horen dat je het zo leuk hebt daar! :)

Helen

Sluit me bij je vriendinnen aan! Klinkt allemaal leuk, leuk, leuk!!

opa

Lachen,blijf schrijven
kuss opa

Roeli

Gelukkig heb je het naar je zin, geniet en succes op school

Isabel

Klinkt heel leuk! xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active